Reklamı Kapat

Lol Kostüm Hilesi indir 2015

0 yorum
league of legends kostüm hilesi, lol kostüm hilesi indir, lol kostüm hilesi 2014, lol kostüm hilesi mk jogo, lol bedava kostüm, lol costumes, lol kostüm kodları, lol bedava kostüm
kostüm hilesi


League of Legends oyunda kullanabileceğiniz bedava kostüm hilesini sizlere sunuyoruz.

Aşağıda videolu anlatım bulunmaktadır. Kostüm hilesi indir dikten sonra videoya göre kurulumu yapabilirsiniz.

Videoda görüldüğü gibi programda üyelik sistemi mevcuttur. Kostüm hilesini indirip çalıştırdıktan sonra
kurulum yapılıyor. Masaüstündeki "Mk Lol" adında bulunan hilemize tıklıyoruz. Üye olmak için "i want to register" yazısına tıklayın.

Kostüm hileniz üyelik işleminden sonra aktif hale gelecektir.


Konu hakkında yorum yapabilirsiniz. Yorum Biçimi: Anonim olarak seçebilirsiniz.